top of page
חיפוש
  • אנריקה יפה נטורופת .N.D

טיפול טבעי במחלת הנשיקה (מונו) על ידי הפורמולה: IMUNO

מונו-נוקלאוזיס, בקיצור מונו או כפי שרבים מכירים אותה בשם מחלת הנשיקה, היא מחלה וירלית-זיהומית.

טיפול טבעי במחלת הנשיקה (Mono) על ידי הפורמולה: IMUNO

ברוב המקרים היא נגרמת על ידי וירוס ה-Epstein-Barr (EBV) ולפעמים על ידי וירוס אחר בשם (CMV) Citomegalovirus שני הווירוסים הם ממשפחת ההרפס. הסימפטומים של המחלה הם: חולשה שיכולה לפעמים להגיע לרמה קיצונית, כאבי ראש, דיכאון, חוסר תאבון ועוד. המחלה יכולה להשפיע על תפקודי הכבד, טחול ועל מערכת הנשימה, יש לעיתים סימפטומים נוספים כמו חום גבוה. יש אנשים רבים שחלו במשך חייהם במונו והם לא מודעים לכך מכיוון שהתסמינים של המחלה דומים לאלה של השפעת ולפעמים גם מהסיבה שהרופא לא בדק את האפשרות שהם חלו במונו. את הימצאות המחלה ניתן לגלות רק באמצעות בדיקת דם שבעזרתה אפשר לדעת בוודאות אם המחלה קיימת או הייתה בעבר, זאת מכיוון, שהנוגדן של הווירוס נשאר בדם לכל החיים.

התסמינים של מונו יכולים להיעלם תוך מספר שבועות. אצל אנשים מסוימים חלק מהסימפטומים כמו החולשה, יכולים להמשיך להופיע במשך מספר שנים. ברוב המקרים הוראותיו של הרופא הקונבנציונלי יהיו לנוח ולחכות עד שהתופעות יחלפו.


הטיפול הנטורופתי


לקיחה של ויטמינים שמחזקים את המערכת החיסונית. הוויטמינים המועילים לטיפול זה הם: A,C,B ו D .לחיזוק הטיפול רצוי לקחת גם את המינרל אבץ.

הפורמולה IMUNO -אימונו של חברת נטורו-פארם מחזקת את המערכת החיסונית ונמצאה יעילה בזמן מונו. מכילה את צמחי המרפא הכי יעילים למטרה זו. תוך מספר ימים בודדים, החולשה והעייפות נעלמים.

הפורמולה HEPATOX -הפטוקס של חברת נטורו-פארם מחזירה את אנזימי הכבד לערכים התקינים על ידי איזון וחיזוק הכבד. עליית אנזימי הכבד שכיחה במחלת המונו.

151 צפיות
bottom of page